NOWOŚĆ Bransoletki na I komunię świętą
-
Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego www.lia-bizuteria.pl
§1 . Postanowienia ogólne
- Przedmiotem niniejszego Regulaminu jest regulacja warunków sprzedaży oraz funkcjonowania Sklepu internetowego. Zgodnie z art. 384 Kodeksu Cywilnego przedmiotowy Regulamin jest częścią umowy zawartej ze Sprzedającym.
- Złożenie skutecznego Zamówienia możliwe jest po akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, poprzez system sklepowy zamieszczony na stronie internetowej www.lia-bizuteria.pl
- Właścicielem sklepu internetowego zarejestrowanego pod adresem www.lia-bizuteria.pl jest: Michał Woliński PHU Decorotta, NIP 6922481100 , REGON 381007490 ul. Kryształowa 3A, 59-335 Obora
- Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posługująca się własnym kontem poczty elektronicznej oraz posiadająca podmiotowość prawną uprawniającą ją do dokonywania czynności prawnych zgodnie z przepisami prawa. Przez Konsumenta – należy rozumieć osobę fizyczną nabywającą produkty w Sklepie Internetowym, w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.
- Do podmiotów innych niż Konsumenci nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Strony umowy wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu, w stosunku do osób i podmiotów niebędących Konsumentami.
- Informacje zawarte na stronach internetowych Sprzedającego nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedający prezentuje cyfrowe zdjęcia oferowanych produktów. Ponadto, dokłada wszelkich starań, aby prezentowane zdjęcia były najwyższej jakość i w najwyższym stopniu odzwierciedlały rzeczywisty stan i kolorystykę prezentowanych produktów. Jednak zastrzega sobie prawo do różnic między produktami ze względu na naturalne półfabrykaty użyte do wyrobu biżuterii.
- Ceny w Sklepie Internetowym Sprzedającego podawane są w złotych polskich (PLN) i stanowią wartość brutto (zawierają wszystkie ich składniki w tym należny podatek VAT).
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w katalogu produktów, wprowadzania nowych produktów do Sklepu Internetowego i usuwania niedostępnych produktów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sprzedającego oraz wprowadzania w nich modyfikacji.
- Czas realizacji zamówienia od momentu uzyskania przelewu/płatności może potrwać maksymalnie do 7 dni roboczych.
§2. Zamówienia
- Zamówienia przyjmowane są poprzez system sklepowy zamieszczony na stronie internetowej www.lia-bizuteria.pl
- Do zawarcia umowy sprzedaży na odległość pomiędzy Sprzedającym a Kupującym dochodzi po poprawnym zakończeniu procedury zakupowej zdefiniowanej w formularzu zamówienia systemu sklepowego zamieszczonego na stronie www.lia-bizuteria.pl
- Obowiązkiem Sprzedającego jest dostarczenie Kupującemu towaru wolnego od wad. Zobowiązania Konsumenta z tytułu zawartej umowy sprzedaży kończą się w momencie odbioru towaru oraz uiszczenia całości ceny, zgodnie z niniejszym Regulaminem, z zastrzeżeniem obowiązków obciążających Konsumenta w przypadku reklamacji lub odstąpienia od umowy.
- W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Kupujący jest informowany o tym fakcie przez Sprzedającego w okresie do 7 dni roboczych i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty).
- Dowodem zakupu towaru jest e-mail potwierdzający zakup produkt pochodzący ze sklepu www.lia-bizuteria.pl
- Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Numer konta do wpłaty: 50 1050 1748 1000 0090 8509 2121 ING Bank Śląski, Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do realizacji.
- Podmiotem świadczącym obsługę szybkich płatności online jest AutoPay S.A.
Dostawa towaru odbywa się w określony w zamówieniu sposób. Przesyłki dostarcza kurier InPost, za pośrednictwem paczkomatów Inpost lub Poczty Polskiej w przypadku przesyłek zagranicznych. Przesyłka zostaje wysłana do 7 dni roboczych, od zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego.Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy
Rodzaj wysyłki | Przelew/Płatność online | |
Paczkomaty InPost | 16,00 zł | |
Kurier InPost | 18,00 zł | |
|
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi do 8-9 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań aby zamówienia były u Państwa jak najszybciej.
§3. Reklamacja zakupionego produktu
- Sprzedający jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Odpowiedzialności za zgodność towaru przez sprzedawcę wynosi 2 lata.
- Reklamacje nie będą uwzględniane przez sprzedającego, jeżeli towar miał kontakt z perfumami, balsamami do ciała lub innymi cieczami mogącymi reagować chemicznie z produktami ze sklepu www.lia-bizuteria.pl , jeśli kupujący nie przestrzegał zaleceń dbania o biżuterie: nie zdejmował do snu, nie obchodził się z nią delikatnie, nie przechowywał w oryginalnym opakowaniu. Reklamacji nie podlegają również ścieranie się złoceń oraz przetarcia sznureczków - wynika to z naturalnego użytkowania i nie jest to wada produkcyjna.
- Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli:
- Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
- Sprzedający nie jest odpowiedzialny względem Konsumenta za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.
- Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
- Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia
- Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych.
- Konsument zgłaszając reklamację przez wiadomość e-mail na adres lia.decorotta@gmail.com
- Oświadczenie reklamacyjne powinno zawierać: Nazwę oraz/lub opis produktu, numer zamówienia, dane reklamującego (Imię i Nazwisko, telefon kontaktowy, e-mail oraz adres), skan lub zdjęcie paragonu wraz z dokładnym opisem wad fizycznych reklamowanego towaru.
- Jeżeli nie będzie możliwa naprawa, bądź wymiana towaru na nowy Sprzedający poinformuje Konsumenta o możliwej wymianie na inny towar o tożsamych parametrach.
- Po otrzymaniu przesyłki, Konsument powinien sprawdzić ją w obecności doręczyciela (kuriera) i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu, sporządzić protokół podpisany przez Konsumenta i doręczyciela.
- Reklamacje są rozpatrzone w trakcie 14 dni roboczych od momentu dostarczenia produktu pod podany adres.
§5. Zwrot i wymiany zakupionego produktu
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia doręczenia produktu bez podawania przyczyny. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Chęć zwrotu przed wysłaniem paczki należy zgłosić mailowo na adres: lia.decorotta@gmail.com. Biżuteria nie może być używana.
- Kupujący zwracając towar powinien go odpowiednio zabezpieczyć i przesłać Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy, paragon/potwierdzenie zakupu oraz towar na adres: kurier: Michał Woliński, ul. Kryształowa 3A, 59-335 Obora, tel. 731453527
- W przypadku odstąpienia od umowy, na zasadzie wskazanej w pkt. 1, zarówno Sprzedający jak i Konsument są zobowiązani do zwrotu wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zaginione paczki.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy w ciągu 14 dni od odebrania paczki. Zwrot płatności zostanie dokonany przelewem na numer konta zawarty w formularzu odstąpienia od umowy. Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Konsument za zgodą Sprzedającego może w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu wymienić go na inny. W takim przypadku Kupujący powinien skontaktować się z Sprzedającym za pośrednictwem adresu e-mail: lia.decorotta@gmail.com.
§6. Ochrona danych osobowych
- Podanie przez Kupującego danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie realizacji złożonego zamówienia. Dokonując zakupu Kupujący wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez Sprzedającego danych osobowych w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez Sprzedającego zamówienia (tj. dla dostarczenia Kupującemu przesyłki i dokonania rozliczeń czy płatności).
- Dane będą przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych.
- Kupujący ma prawo swobodnego dostępu (wglądu) do swoich danych osobowych, prawa ich poprawiania, a także prawa żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz ich usunięcia z bazy danych, co należy zgłosić w formie pisemnej do sprzedającego na adres poczty e-mail: lia.decorotta@gmail.com
- Sprzedawca zwraca należność jedynie za zwrócone produkty, koszt wysyłki zostaje po stronie kupującego. Sprzedawca nie zwraca kosztów, które poniósł kupujący za wysyłkę przy dokonaniu zamówienia.
§7. Postanowienia końcowe
- W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z zakupami w Sklepie Internetowym - wszelkich informacji udziela Sprzedający pod adresem e-mail: lia.decorotta@gmal.com
- Prawem właściwym dla oceny stosunku prawnego ukształtowanego w oparciu o niniejszy Regulamin jest prawo polskie.
- W sprawach nieregulowanych przez niniejszy Regulamin stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw.
- Jeżeli jedno z postanowień niniejszego Regulaminu uznane zostanie za nieważne lub niemożliwe do zrealizowania na mocy prawomocnego orzeczenia Sądu, pozostałe postanowienia będą ważne i pozostaną w mocy.
- Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby ewentualne spory mogące wyniknąć na tle wykonania umów zawartych z wykorzystaniem niniejszego Regulaminu były rozstrzygane w drodze ugodowej. W szczególności Kupujący może zażądać przeprowadzenia postępowania mediacyjnego na zasadach opisanych w art. 1831 i n. Kodeksu Postępowania Cywilnego.